K.K.K.
Ellips.ee kohta
Ellips.ee on veebisait, kus müüakse juuksehooldustooteid.
Usume, et me kõik oleme oma olemuselt imelised. Ja juuksed on läbi ajaloo mänginud märkimisväärset rolli: neid seostatakse naistel nooruse ja iluga, meestel mehelikkusega, nii et väsinud, nõrgenenud, katkevad juuksed ei räägi mitte ainult organismi väsimusest või haigusest, vaid võivad tekitada ka probleeme nende hooldamisel või nende välimuse pärast.
Meie jaoks on juuste tervise ja ilu teema huvitav ja oluline. Oleme kogunud palju teadmisi ja jagame neid sinuga hea meelega.
Kirjuta meile kindlasti, kuidas sul ellips.ee toodete kasutamine läheb?
Kuidas sellest poest osta?
- Valige sobiv toode.
- Valige toote maht.
- Klõpsake nuppu "Lisa ostukorvi". Näete teadet, et toode on ostukorvi lisatud.
- Vaadake ostukorv üle. Kui see sisaldab juba kõike, mida vajate, valige viis, kuidas me kauba teieni toimetame.
- Kui olete valinud, klõpsake nuppu "Jätka kassasse".
- Registreeruge sisestades oma andmed.
- Kinnitage oma tellimus, klõpsates nuppu "Kinnita tellimus". Valige kohaletoimetamise viis Makske valitud viisil.
Ongi kõik – oodake veidi ja paneme kauba teele!
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?
Soovime teie tellimuse võimalikult kiiresti kohale toimetada. Seetõttu saate oma tellimust muuta või tühistada ainult siis, kui olete valinud makseviisiks PayPali või TransferGo, kuid pole veel makset sooritanud. Tellimuse tühistamiseks, kui valisite muu makseviisi, võtke meiega ühendust e-posti teel info@ellips.ee
Mille jaoks on vaja kontot e-poes ellips.ee?
Konto omamine on mugav ja säästab aega. Näiteks, kui teil on konto, võite salvestada oma tarneaadressi ja arve andmed. Sellisel juhul ei pea te järgmise ostu sooritamise ajal kogu teavet uuesti sisestama. Lisaks näete kontol oma tellimuste ajalugu. Kas soovite luua konto?
Kas ma saan oste teha ka ilma isikliku kontota?
Jah, saate küll. Ilma registreerumiseta ostmiseks sisestage lihtsalt ostmiseks vajalikud andmed. Võib-olla tasub siiski endale konto teha ja järgmisel korral veidi aega säästa? Liituge, kui olete juba otsustanud: https://ellips.ee/konto/
Mitu pakki saab sama toodet kõige rohkem osta?
E-poest www.ellips.ee ostetud kauba kogus ei tohi ületada 10 ühikut sama kaupa. Kui soovite rohkem osta, siis võtke ühendust info@ellips.ee
Mida teha, kui kontol olevad andmed on valed?
Kui kontol on vigu või andmed on muutunud ja te ei saa neid muuta, võtke ühendust info@ellips.ee. Suhtume isikuandmete turvalisusesse väga tõsiselt, mistõttu hindame selliseid juhtumeid iga juhtumi puhul eraldi.
Kuidas on tagatud Ellipsi juustele kantavate vitamiinide kvaliteet?
Kõik Ellipsi tooted on sertifitseeritud vastavalt rahvusvahelisele Halal kvaliteedi tagamise standardile. Tooted ei sisalda alkoholi, neid ei testita loomade peal, toodang on vegetaarne ja vegan (v.a Hair Vitality, mis sisaldab mett) ning selle valmistamisel ei kasutata geneetiliselt muundatud organisme (GMO). Loomset päritolu ained, mida on sageli vaja toote „"sidumiseks“, on Ellipsi toodetes asendatud taimsete koostisosadega. Toodetes ei ole kangeid säilitusaineid ega parabeene. Tootjat iseloomustavad kõrgelt arenenud tootmistehnoloogiad, toodete kõrge kvaliteet ja tervisesõbralik koostis (GMP, HALAL, SAP, ISO:22716, ISO:22001, ISO/IEC:27001, ISO:14001, ISO: 9001).
Kas Ellipsi juustele kantavad vitamiinid on rasedatele ja/või rinnaga toitvatele naistele ohutud? Kas neid on ohutu kasutada lastel?
Kuigi tooted ei ole spetsiaalselt mõeldud kasutamiseks rasedatel ega lastel, ei ole kosmeetikamääruse järgi ükski toode keelatud rasedatele ega lastele.
Kuidas Ellipsi vitamiine kasutada?
Pigistage kapsli sisu pihku ja jaota peopesasse laiali. Kandke ettevaatlikult pestud, kuid siiski niisketele juustele kogu nende pikkuses. Juuksejuurtele pole vaja kanda. Laske juustel umbes 10 minutit loomulikult kuivada. Seejärel kuivatage juukseid nagu tavaliselt.
Kas Ellipsi juustele kantavad vitamiinid ei muuda juukseid rasuseks?
97 protsenti meie kliente väidavad, et Ellipsi vitamiinid ei muuda juukseid rasuseks ega raskeks.
Kas Ellipsi juustele kantavad vitamiinid tuleb veega maha loputada?
Ei, tule. Lisateavet kasutamise kohta: https://ellips.ee/kuidas-kasutada-ellips/
Kas juuksed omandavad Ellipsi juustele kantavaid vitamiine paremini kui suukaudseid vitamiine?
Ellipsi juustele kantavad vitamiinid ei asenda suukaudseid vitamiine. See välispidiseks kasutamiseks mõeldud toode on sihipäraselt kohandatud ainult teie juustele vastavalt individuaalsele juuksetüübile, see tagab tõeliselt kiire soovitud efekti tänu hoolikalt tasakaalustatud sertifitseeritud koostisainetele, mis taastavad juuste seisundi.
Millal muutuvad Ellipsi juustele kantavate vitamiinide kasutamisel tulemused märgatavaks?
Teie tagasisidest teame, et tavaliselt on esmast positiivset mõju näha juba pärast esimese kapsli kasutamist. Kuid selleks, et saaksite oma juuste seisukorda täielikult hinnata, soovitame neid kasutada pärast igat juuksepesu ~2–3 kuud.
Kas võib kasutada erinevat tüüpi Ellispi juustele kantavaid vitamiine, s.t ühel päeval ühte, teisel päeval teist?
Jah, võib küll, kuid on oluline, et kasutaksite pärast ühte pesu ainult ühte tüüpi toodet. Nt: Hair Vitality, kui tunnete, et juuksed muutuvad kardeaks, hapraks ja juuste väljalangemine intensiivistub. Kasutage toodet Hair Treatment/ Hair Repair, kui juukseid on intensiivselt värvitud, kasutatud palju kuumasid viimistluseadmeid jne. Elurütm on kohati heitlik, see muutub, seega on juustele kantavate vitamiinide vahetamine peale igat pesu loogiline. Siiski on oluline märkida, et maksimaalse tulemuse saavutamiseks konkreetsel eesmärgil, nt. lõhenenud juukseotste probleem, peaks ~2 kuud kasutama sama toodet.
Kas Ellipsi juustele kantavaid vitamiine võib kasutada koos juukseõliga?
Võib küll, kuid sageli märkavad meie kliendid, et Ellipsi juustele kantavaid vitamiine kasutades ei ole enam vajadust juukseõli kasutada.
Mille poolest erinevad Ellipsi juustele kantavad vitamiinid tavalisest juukseõlist?
Ellipsi juustele kantavad vitamiinid erinevad tavalisest juukseõlist eelkõige koostise ja kerge konsistentsi poolest ning mis peamine, ei muuda juukseid rasuseks ega raskeks. Teie mugavuse huvides on Ellipsi tooted spetsiaalselt annustatud, et neid oleks mugav kasutada ilma üleannustamise ohuta – üks kapsel korraga.
Kas Ellips sisaldab olulisi toiduallergeene?
Ellipsi koostises ei ole selliseid toiduallergeene nagu munad, karploomade kestad, sarapuupähklid. Kõik Ellipsi juustele kantavad vitamiinid sisaldavad aga soja, seega peaksid sojaallergiaga inimesed neid tooteid vältima.
Ellips Hair Vitality sisaldab mett, ELLIPS Milkshake juustesse jäetav palsam sisaldab piima ja nisuproteiine, seega peaksid ka nende koostisosade suhtes allergilised inimesed võimalike allergiate tõttu neid tooteid vältima.
Kui teil tekivad allergilised reaktsioonid ja/või kõrvaltoimed, lõpetage Ellipsi kasutamine ja võtke edasiste juhiste saamiseks ühendust oma arsti või tervishoiutöötajaga.
Kas Ellipsi tooted sisaldavad gluteeni?
Ellipsi tooted ei sisalda teraviljapõhiseid koostisosi ja on seetõttu gluteenivabad.
Välja arvatud Ellips Milkshake juustesse jäetav palsam, mis sisaldab nisuproteiini.
Kuidas kasutada Ellipsi juuksemaski?
Jaotage ühtlaselt väike kogus Ellipsi juuksemaski pestud, kuid siiski veel niisketele juustele kogu nende pikkuses, masseerige õrnalt. Laske 1–2 minutit mõjuda ja loputa. Soovitav kasutada üks kord nädalas.
Kuidas Ellipsi palsamit kasutada?
Loksutage Ellipsi palsamit enne kasutamist. Pihustage väike kogus märgadele/kuivadele juustele või peopessa ja kujundage soeng vastavalt vajadusele. Loputada pole vaja.
Kuidas valida õige toode?
Täpsema valiku tegemiseks oleme koostanud juuksetesti. See ei võta üldse kaua aega ning pärast 7 kõige olulisemale küsimusele vastamist saad koheselt soovituse, millised Ellipsi tooted sinu juustele sobivad. Testi leiad siit: www.elllips.ee/test
Kas Ellipsi juustele kantavad vitamiinid sisaldavad sulfaate, parabeene, alkoholi, geneetiliselt muundatud organisme (GMOsid)?
Ei, ei sisalda.
Mida teha, kui ELLIPSi kapsel on kõvaks muutunud?
ELLIPSi kapslid on keskkonnasõbralikud, kuna nende kest on valmistatud looduslikest orgaaniliselt lagunevatest ainetest. Seetõttu võib see olenevalt temperatuurist ja niiskusest kas kõvemaks või pehmemaks muutuda. Tavaliselt on kapslid külmal aastaajal kõvemad kui soojal aastaajal. Soovitame hoida kapsleid soojemas kohas (nt vannitoas) või enne kasutamist hoida neid soojades pihkudes, et need pehmeneksid. Kui kapsli otsa ei saa sõrmedega ära murda, lõigake see kosmeetiliste kääridega ära.
Kas juustele kantavad vitamiinid sisaldavad silikoone?
Jah, aga EK (Euroopa Komisjoni) andmetel on kõik toodetes kasutatud koostisosad ohutud. Suure molekulmassiga ühendid ei suuda läbi naha tungida, seega pole neil kahjulikke omadusi. Need hooldavad juukseid, hõlbustavad kammimist, kaitsevad kuumuse eest ning annavad juustele läike ja pehmuse.
Kui kauaks piisab ühest Ellipsi juustele kantavate vitamiinide pakendist?
Kuna tegemist on igapäevase juuksetugevdajaga, on soovitatav seda kasutada pärast igat juuksepesu. Tavaliselt jätkub 50 kapsli anumast ~3 kuuks ja 6 kapsliga plaadikesest ~2 nädalaks.
Mil viisil ma saan tasuda?
Kauba eest tasumiseks on neli erinevat makseviisi: pangalink, Transfer Go, Pay Pal, sularaha või kaardimakse kullerile.
Millal minu kontolt raha maha arvestatakse?
Raha arvestatakse teie isiklikult kontolt maha olenevalt selles poes valitud makseviisist. Näiteks valige enamkasutatav makseviis pangalingi kaudu (pangahoone ikoon), valige soovitud pank ja logige sisse tavapärasel viisil. Süsteem on teie kauba eest makse juba vormistanud. Tellimuse alustamiseks kinnitage makse ja sooritage valitud kauba eest tasumine. Pärast nende toimingute sooritamist arvatakse raha samal ajal teie kontolt maha.
Mida teha, kui maksta ei õnnestu?
Kui makse lükatakse tagasi või seda ei töödelda, proovige kaupade eest tasuda mõne muu makseviisiga.
Kui teil ei õnnestu ka pärast nende toimingute sooritamist kauba eest tasuda, soovitame võtta ühendust oma finantsasutusega (nt pangaga) ja küsida, kas nad teavad tehingu tühistamise põhjust. Põhjuseks võivad olla konkreetsed piirangud, mis võivad põhjustada tehingu tühistamise.
Kas väljastate arveid?
Jah, väljastame.
Millised on saatmisvõimalused ja millised on saatmiskulud?
Tarneviisid sõltuvad tarneaadressist. Ostu kinnitamisel näitame teile saadaolevaid tarneviise ja hinda. Rohkem kohaletoimetamise kohta.
Kas ma saan saata mitmele aadressile?
Jah, saate küll. Selleks on vaja ostukorvis kontaktandmete sisestamisel (enne kauba eest tasumist) märkida linnuke kasti „Saada teisele aadressile“.
Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Tellimuse oleku kohta saate teate e-posti teel.
Samuti leiate e-kirjast jälgimiskoodi paki teekonna jälgimiseks, nii teate oma paki täpset asukohta.
Kas saadate välismaale?
Saadame tellimusi kõikidesse maailma riikidesse. Rohkem kohaletoimetamise kohta.
Millal võin loota oma tellimuse kohaletoimetamist?
Tellides ja tasudes tellimuse eest enne kella 13:00 paneme kauba valmis ja saadame ära samal päeval (ainult tööpäevadel).
Tavaliselt toimetame pakid Eestis kohale 1–3 tööpäeva jooksul. (kampaaniate ajal kuni 5 tööpäeva jooksul).
Tarneaeg välisriikidesse sõltub regioonist.
Täpsem info saadetiste kohta välisriikidesse.
Millised on teie tagastuspõhimõtted? Mitme päeva jooksul pean ma toote tagastama?
Kui toode ei sobinud või ei meeldinud, saate selle tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates toote kättesaamise päevast. Kauba tagastamisest lähemalt.
Kuidas ma saan kauba tagastada?
Detailne info kuidas ja milliseid kaupu saab tagastada.
Kui kiiresti pärast tellimuse tagastamist saan ma oma raha tagasi?
Kohustume raha tagastama 7 tööpäeva jooksul alates paki kättesaamise hetkest. Kui saate vale kauba või kaubad, tagastame teie raha pangaülekandega pangakontole või deebetkaardile, millelt maksite.
Kas saatmiskulud kuuluvad tagastamisele?
Ei. Kvaliteetsete tagastatavate/vahetatavate kaupade tagastamiskulud tasub ostja.
Kas ma saan ühe toote teise vastu vahetada?
Soovime teie tellimuse võimalikult kiiresti kohale toimetada. Seetõttu saate oma tellimust muuta ainult siis, kui olete valinud makseviisiks PayPali või TransferGo, kuid pole veel makset sooritanud.
Tellimuse muutmiseks võtke meiega ühendust e-posti teel info@ellips.ee
Vastasel juhul, kui soovite kaupa vahetada läbi e-poe www.ellips.ee, peate rakendama tagastamise korda, s.o. pärast saadetise kättesaamist tagastama kauba esmalt meile ja esitama uue tellimuse.
Kauba tagastamisest lähemalt.
Kuhu tagastav toode saata?
Kauba saate tagastada saates selle Omniva, DPD, Leedu posti või kullerteenuse kaudu määratud aadressidele. Kauba tagastamisest lähemalt.
Kuidas kasutada sooduskoodi?
Kui teil on kehtiv sooduskood, saate seda kasutada ostukorvis olevate toodete eest tasumisel.
Sisestage sooduskood lahtrisse „Sooduskood“ ja klõpsake „Rakenda.“
Süsteem uuendab automaatselt tellimuse summat.
Kas ma saan ühe ostu ajal kasutada mitut sooduskoodi?
Ei, sooduskoodi ei saa kasutada koos teiste samas tellimuses olevate sooduskoodidega. Ühe tellimuse ajal saab kasutada ainult ühte sooduskoodi.
Kuidas ühendust võtta?
Kui te ei leia oma küsimustele vastuseid, võtke ühendust.
E-posti teel: info@ellips.ee
UAB AIRSA
Ettevõtte registrikood 305212939
KMKR number LT100012733312
Ak nr LT887300010159507697 AB Swedbank
info@ellips.ee
Ellips.ee kohta
Ellips.ee on veebisait, kus müüakse juuksehooldustooteid.
Usume, et me kõik oleme oma olemuselt imelised. Ja juuksed on läbi ajaloo mänginud märkimisväärset rolli: neid seostatakse naistel nooruse ja iluga, meestel mehelikkusega, nii et väsinud, nõrgenenud, katkevad juuksed ei räägi mitte ainult organismi väsimusest või haigusest, vaid võivad tekitada ka probleeme nende hooldamisel või nende välimuse pärast.
Meie jaoks on juuste tervise ja ilu teema huvitav ja oluline. Oleme kogunud palju teadmisi ja jagame neid sinuga hea meelega.
Kirjuta meile kindlasti, kuidas sul ellips.ee toodete kasutamine läheb?
Kuidas sellest poest osta?
- Valige sobiv toode.
- Valige toote maht.
- Klõpsake nuppu "Lisa ostukorvi". Näete teadet, et toode on ostukorvi lisatud.
- Vaadake ostukorv üle. Kui see sisaldab juba kõike, mida vajate, valige viis, kuidas me kauba teieni toimetame.
- Kui olete valinud, klõpsake nuppu "Jätka kassasse".
- Registreeruge sisestades oma andmed.
- Kinnitage oma tellimus, klõpsates nuppu "Kinnita tellimus". Valige kohaletoimetamise viis Makske valitud viisil.
Ongi kõik – oodake veidi ja paneme kauba teele!
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?
Soovime teie tellimuse võimalikult kiiresti kohale toimetada. Seetõttu saate oma tellimust muuta või tühistada ainult siis, kui olete valinud makseviisiks PayPali või TransferGo, kuid pole veel makset sooritanud. Tellimuse tühistamiseks, kui valisite muu makseviisi, võtke meiega ühendust e-posti teel info@ellips.ee
Mille jaoks on vaja kontot e-poes ellips.ee?
Konto omamine on mugav ja säästab aega. Näiteks, kui teil on konto, võite salvestada oma tarneaadressi ja arve andmed. Sellisel juhul ei pea te järgmise ostu sooritamise ajal kogu teavet uuesti sisestama. Lisaks näete kontol oma tellimuste ajalugu. Kas soovite luua konto?
Kas ma saan oste teha ka ilma isikliku kontota?
Jah, saate küll. Ilma registreerumiseta ostmiseks sisestage lihtsalt ostmiseks vajalikud andmed. Võib-olla tasub siiski endale konto teha ja järgmisel korral veidi aega säästa? Liituge, kui olete juba otsustanud: https://ellips.ee/konto/
Mitu pakki saab sama toodet kõige rohkem osta?
E-poest www.ellips.ee ostetud kauba kogus ei tohi ületada 10 ühikut sama kaupa. Kui soovite rohkem osta, siis võtke ühendust info@ellips.ee
Mida teha, kui kontol olevad andmed on valed?
Kui kontol on vigu või andmed on muutunud ja te ei saa neid muuta, võtke ühendust info@ellips.ee. Suhtume isikuandmete turvalisusesse väga tõsiselt, mistõttu hindame selliseid juhtumeid iga juhtumi puhul eraldi.
Kuidas on tagatud Ellipsi juustele kantavate vitamiinide kvaliteet?
Kõik Ellipsi tooted on sertifitseeritud vastavalt rahvusvahelisele Halal kvaliteedi tagamise standardile. Tooted ei sisalda alkoholi, neid ei testita loomade peal, toodang on vegetaarne ja vegan (v.a Hair Vitality, mis sisaldab mett) ning selle valmistamisel ei kasutata geneetiliselt muundatud organisme (GMO). Loomset päritolu ained, mida on sageli vaja toote „"sidumiseks“, on Ellipsi toodetes asendatud taimsete koostisosadega. Toodetes ei ole kangeid säilitusaineid ega parabeene. Tootjat iseloomustavad kõrgelt arenenud tootmistehnoloogiad, toodete kõrge kvaliteet ja tervisesõbralik koostis (GMP, HALAL, SAP, ISO:22716, ISO:22001, ISO/IEC:27001, ISO:14001, ISO: 9001).
Kas Ellipsi juustele kantavad vitamiinid on rasedatele ja/või rinnaga toitvatele naistele ohutud? Kas neid on ohutu kasutada lastel?
Kuigi tooted ei ole spetsiaalselt mõeldud kasutamiseks rasedatel ega lastel, ei ole kosmeetikamääruse järgi ükski toode keelatud rasedatele ega lastele.
Kuidas Ellipsi vitamiine kasutada?
Pigistage kapsli sisu pihku ja jaota peopesasse laiali. Kandke ettevaatlikult pestud, kuid siiski niisketele juustele kogu nende pikkuses. Juuksejuurtele pole vaja kanda. Laske juustel umbes 10 minutit loomulikult kuivada. Seejärel kuivatage juukseid nagu tavaliselt.
Kas Ellipsi juustele kantavad vitamiinid ei muuda juukseid rasuseks?
97 protsenti meie kliente väidavad, et Ellipsi vitamiinid ei muuda juukseid rasuseks ega raskeks.
Kas Ellipsi juustele kantavad vitamiinid tuleb veega maha loputada?
Ei, tule. Lisateavet kasutamise kohta: https://ellips.ee/kuidas-kasutada-ellips/
Kas juuksed omandavad Ellipsi juustele kantavaid vitamiine paremini kui suukaudseid vitamiine?
Ellipsi juustele kantavad vitamiinid ei asenda suukaudseid vitamiine. See välispidiseks kasutamiseks mõeldud toode on sihipäraselt kohandatud ainult teie juustele vastavalt individuaalsele juuksetüübile, see tagab tõeliselt kiire soovitud efekti tänu hoolikalt tasakaalustatud sertifitseeritud koostisainetele, mis taastavad juuste seisundi.
Millal muutuvad Ellipsi juustele kantavate vitamiinide kasutamisel tulemused märgatavaks?
Teie tagasisidest teame, et tavaliselt on esmast positiivset mõju näha juba pärast esimese kapsli kasutamist. Kuid selleks, et saaksite oma juuste seisukorda täielikult hinnata, soovitame neid kasutada pärast igat juuksepesu ~2–3 kuud.
Kas võib kasutada erinevat tüüpi Ellispi juustele kantavaid vitamiine, s.t ühel päeval ühte, teisel päeval teist?
Jah, võib küll, kuid on oluline, et kasutaksite pärast ühte pesu ainult ühte tüüpi toodet. Nt: Hair Vitality, kui tunnete, et juuksed muutuvad kardeaks, hapraks ja juuste väljalangemine intensiivistub. Kasutage toodet Hair Treatment/ Hair Repair, kui juukseid on intensiivselt värvitud, kasutatud palju kuumasid viimistluseadmeid jne. Elurütm on kohati heitlik, see muutub, seega on juustele kantavate vitamiinide vahetamine peale igat pesu loogiline. Siiski on oluline märkida, et maksimaalse tulemuse saavutamiseks konkreetsel eesmärgil, nt. lõhenenud juukseotste probleem, peaks ~2 kuud kasutama sama toodet.
Kas Ellipsi juustele kantavaid vitamiine võib kasutada koos juukseõliga?
Võib küll, kuid sageli märkavad meie kliendid, et Ellipsi juustele kantavaid vitamiine kasutades ei ole enam vajadust juukseõli kasutada.
Mille poolest erinevad Ellipsi juustele kantavad vitamiinid tavalisest juukseõlist?
Ellipsi juustele kantavad vitamiinid erinevad tavalisest juukseõlist eelkõige koostise ja kerge konsistentsi poolest ning mis peamine, ei muuda juukseid rasuseks ega raskeks. Teie mugavuse huvides on Ellipsi tooted spetsiaalselt annustatud, et neid oleks mugav kasutada ilma üleannustamise ohuta – üks kapsel korraga.
Kas Ellips sisaldab olulisi toiduallergeene?
Ellipsi koostises ei ole selliseid toiduallergeene nagu munad, karploomade kestad, sarapuupähklid. Kõik Ellipsi juustele kantavad vitamiinid sisaldavad aga soja, seega peaksid sojaallergiaga inimesed neid tooteid vältima.
Ellips Hair Vitality sisaldab mett, ELLIPS Milkshake juustesse jäetav palsam sisaldab piima ja nisuproteiine, seega peaksid ka nende koostisosade suhtes allergilised inimesed võimalike allergiate tõttu neid tooteid vältima.
Kui teil tekivad allergilised reaktsioonid ja/või kõrvaltoimed, lõpetage Ellipsi kasutamine ja võtke edasiste juhiste saamiseks ühendust oma arsti või tervishoiutöötajaga.
Kas Ellipsi tooted sisaldavad gluteeni?
Ellipsi tooted ei sisalda teraviljapõhiseid koostisosi ja on seetõttu gluteenivabad.
Välja arvatud Ellips Milkshake juustesse jäetav palsam, mis sisaldab nisuproteiini.
Kuidas kasutada Ellipsi juuksemaski?
Jaotage ühtlaselt väike kogus Ellipsi juuksemaski pestud, kuid siiski veel niisketele juustele kogu nende pikkuses, masseerige õrnalt. Laske 1–2 minutit mõjuda ja loputa. Soovitav kasutada üks kord nädalas.
Kuidas Ellipsi palsamit kasutada?
Loksutage Ellipsi palsamit enne kasutamist. Pihustage väike kogus märgadele/kuivadele juustele või peopessa ja kujundage soeng vastavalt vajadusele. Loputada pole vaja.
Kuidas valida õige toode?
Täpsema valiku tegemiseks oleme koostanud juuksetesti. See ei võta üldse kaua aega ning pärast 7 kõige olulisemale küsimusele vastamist saad koheselt soovituse, millised Ellipsi tooted sinu juustele sobivad. Testi leiad siit: www.elllips.ee/test
Kas Ellipsi juustele kantavad vitamiinid sisaldavad sulfaate, parabeene, alkoholi, geneetiliselt muundatud organisme (GMOsid)?
Ei, ei sisalda.
Mida teha, kui ELLIPSi kapsel on kõvaks muutunud?
ELLIPSi kapslid on keskkonnasõbralikud, kuna nende kest on valmistatud looduslikest orgaaniliselt lagunevatest ainetest. Seetõttu võib see olenevalt temperatuurist ja niiskusest kas kõvemaks või pehmemaks muutuda. Tavaliselt on kapslid külmal aastaajal kõvemad kui soojal aastaajal. Soovitame hoida kapsleid soojemas kohas (nt vannitoas) või enne kasutamist hoida neid soojades pihkudes, et need pehmeneksid. Kui kapsli otsa ei saa sõrmedega ära murda, lõigake see kosmeetiliste kääridega ära.
Kas juustele kantavad vitamiinid sisaldavad silikoone?
Jah, aga EK (Euroopa Komisjoni) andmetel on kõik toodetes kasutatud koostisosad ohutud. Suure molekulmassiga ühendid ei suuda läbi naha tungida, seega pole neil kahjulikke omadusi. Need hooldavad juukseid, hõlbustavad kammimist, kaitsevad kuumuse eest ning annavad juustele läike ja pehmuse.
Kui kauaks piisab ühest Ellipsi juustele kantavate vitamiinide pakendist?
Kuna tegemist on igapäevase juuksetugevdajaga, on soovitatav seda kasutada pärast igat juuksepesu. Tavaliselt jätkub 50 kapsli anumast ~3 kuuks ja 6 kapsliga plaadikesest ~2 nädalaks.
Mil viisil ma saan tasuda?
Kauba eest tasumiseks on neli erinevat makseviisi: pangalink, Transfer Go, Pay Pal, sularaha või kaardimakse kullerile.
Millal minu kontolt raha maha arvestatakse?
Raha arvestatakse teie isiklikult kontolt maha olenevalt selles poes valitud makseviisist. Näiteks valige enamkasutatav makseviis pangalingi kaudu (pangahoone ikoon), valige soovitud pank ja logige sisse tavapärasel viisil. Süsteem on teie kauba eest makse juba vormistanud. Tellimuse alustamiseks kinnitage makse ja sooritage valitud kauba eest tasumine. Pärast nende toimingute sooritamist arvatakse raha samal ajal teie kontolt maha.
Mida teha, kui maksta ei õnnestu?
Kui makse lükatakse tagasi või seda ei töödelda, proovige kaupade eest tasuda mõne muu makseviisiga.
Kui teil ei õnnestu ka pärast nende toimingute sooritamist kauba eest tasuda, soovitame võtta ühendust oma finantsasutusega (nt pangaga) ja küsida, kas nad teavad tehingu tühistamise põhjust. Põhjuseks võivad olla konkreetsed piirangud, mis võivad põhjustada tehingu tühistamise.
Kas väljastate arveid?
Jah, väljastame.
Millised on saatmisvõimalused ja millised on saatmiskulud?
Tarneviisid sõltuvad tarneaadressist. Ostu kinnitamisel näitame teile saadaolevaid tarneviise ja hinda. Rohkem kohaletoimetamise kohta.
Kas ma saan saata mitmele aadressile?
Jah, saate küll. Selleks on vaja ostukorvis kontaktandmete sisestamisel (enne kauba eest tasumist) märkida linnuke kasti „Saada teisele aadressile“.
Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Tellimuse oleku kohta saate teate e-posti teel.
Samuti leiate e-kirjast jälgimiskoodi paki teekonna jälgimiseks, nii teate oma paki täpset asukohta.
Kas saadate välismaale?
Saadame tellimusi kõikidesse maailma riikidesse. Rohkem kohaletoimetamise kohta.
Millal võin loota oma tellimuse kohaletoimetamist?
Tellides ja tasudes tellimuse eest enne kella 13:00 paneme kauba valmis ja saadame ära samal päeval (ainult tööpäevadel).
Tavaliselt toimetame pakid Eestis kohale 1–3 tööpäeva jooksul. (kampaaniate ajal kuni 5 tööpäeva jooksul).
Tarneaeg välisriikidesse sõltub regioonist.
Täpsem info saadetiste kohta välisriikidesse.
Millised on teie tagastuspõhimõtted? Mitme päeva jooksul pean ma toote tagastama?
Kui toode ei sobinud või ei meeldinud, saate selle tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates toote kättesaamise päevast. Kauba tagastamisest lähemalt.
Kuidas ma saan kauba tagastada?
Detailne info kuidas ja milliseid kaupu saab tagastada.
Kui kiiresti pärast tellimuse tagastamist saan ma oma raha tagasi?
Kohustume raha tagastama 7 tööpäeva jooksul alates paki kättesaamise hetkest. Kui saate vale kauba või kaubad, tagastame teie raha pangaülekandega pangakontole või deebetkaardile, millelt maksite.
Kas saatmiskulud kuuluvad tagastamisele?
Ei. Kvaliteetsete tagastatavate/vahetatavate kaupade tagastamiskulud tasub ostja.
Kas ma saan ühe toote teise vastu vahetada?
Soovime teie tellimuse võimalikult kiiresti kohale toimetada. Seetõttu saate oma tellimust muuta ainult siis, kui olete valinud makseviisiks PayPali või TransferGo, kuid pole veel makset sooritanud.
Tellimuse muutmiseks võtke meiega ühendust e-posti teel info@ellips.ee
Vastasel juhul, kui soovite kaupa vahetada läbi e-poe www.ellips.ee, peate rakendama tagastamise korda, s.o. pärast saadetise kättesaamist tagastama kauba esmalt meile ja esitama uue tellimuse.
Kauba tagastamisest lähemalt.
Kuhu tagastav toode saata?
Kauba saate tagastada saates selle Omniva, DPD, Leedu posti või kullerteenuse kaudu määratud aadressidele. Kauba tagastamisest lähemalt.
Kuidas kasutada sooduskoodi?
Kui teil on kehtiv sooduskood, saate seda kasutada ostukorvis olevate toodete eest tasumisel.
Sisestage sooduskood lahtrisse „Sooduskood“ ja klõpsake „Rakenda.“
Süsteem uuendab automaatselt tellimuse summat.
Kas ma saan ühe ostu ajal kasutada mitut sooduskoodi?
Ei, sooduskoodi ei saa kasutada koos teiste samas tellimuses olevate sooduskoodidega. Ühe tellimuse ajal saab kasutada ainult ühte sooduskoodi.
Kuidas ühendust võtta?
Kui te ei leia oma küsimustele vastuseid, võtke ühendust.
E-posti teel: info@ellips.ee
UAB AIRSA
Ettevõtte registrikood 305212939
KMKR number LT100012733312
Ak nr LT887300010159507697 AB Swedbank
info@ellips.ee